Archieven: Support FAQ

  • PACK offer

    Wat is VK PACK? VK PACK biedt een flexibele oplossing waarbij meerdere simkaarten binnen één gezamenlijke pool worden samengevoegd. Dit stelt gebruikers in staat om het verbruik van belminuten, sms’jes en mobiele data te delen tussen de verschillende simkaarten. Dit betekent dat de totale hoeveelheid beschikbare minuten, sms’jes en data wordt verdeeld over alle aangesloten […]

  • POOL offer

    Wat is VK POOL? VK POOL biedt een flexibele oplossing waarbij meerdere simkaarten binnen één gezamenlijke pool worden samengevoegd. Dit stelt gebruikers in staat om het verbruik van belminuten, sms’jes en mobiele data te delen tussen de verschillende simkaarten. Dit betekent dat de totale hoeveelheid beschikbare minuten, sms’jes en data wordt verdeeld over alle aangesloten […]

  • SOLO offer

    Wat is VK SOLO? VK SOLO biedt simkaarten met een inbegrepen hoeveel belminuten, sms’en en data. Het overzicht van formules vind je onderstaand: Extra hulp? Heb je nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze support op 0800/82.027 of per mail op support@voiceking.be   __PRESENT __PRESENT

  • ROAM offer

    Wat is VK ROAM? VK ROAM biedt mobiele data voor gebruik in specifieke landen met behulp van eSIM-technologie. Hierdoor kun je virtueel een extra simkaart (of meerdere) op je telefoon activeren, waarmee je in dat specifieke land data kunt gebruiken. De kosten voor datagebruik met deze eSIM’s zijn veel lager dan het gebruik van je […]

  • ROAM eSIM instellen

    Hoe werkt VK ROAM? VK ROAM biedt mobiele data voor gebruik in specifieke landen met behulp van eSIM-technologie. Hierdoor kun je virtueel een extra simkaart (of meerdere) op je telefoon activeren, waarmee je in dat specifieke land data kunt gebruiken. De kosten voor datagebruik met deze eSIM’s zijn veel lager dan het gebruik van je […]

  • Namen op facturen

    Namen of afdeling op de facturen Namen of afdelingen  kunnen gekoppeld worden aan mobiele nummer en toegevoegd worden op de factuur en in het VoiceKing Portaal. Gelieve hiervoor een mail te sturen naar support@voiceking.be met de mobiele nummers en daar bijhorende naam.   Je kan een mailtje sturen naar support@voiceking.be met de vraag om wél […]

  • Nummers op facturen

    Nummers op de facturen Er kan steeds gekozen worden om de details van de mobiele nummers op de factuur wél of niet te zien.  Je kan een mailtje sturen naar support@voiceking.be met de vraag om wél of geen details op de factuur te zien.  Extra hulp? Heb je nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet […]

  • Details facturen

    Details van facturen De details van het verbruik van mobiele en/of vaste telefonie kunnen steeds teruggevonden worden aan de hand van het VoiceKing Portaal.  Nog geen login? U kan de toegang tot het VoiceKing Portaal aanvragen door een mail te sturen naar support@voiceking.be met het mailadres waarmee u wil inloggen en vermelding van welke bedrijven […]

  • Duplicaat facturen

    Duplicaat van facturen Je kan steeds een duplicaat ontvangen van jouw factuur.Gelieve daarvoor een mailtje te sturen naar support@voiceking met de vermelding van het factuurnummer of de datum en bedrag. Extra hulp? Heb je nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze support op 0800/82.027 of per mail op […]

  • Betalingstermijn facturen

    Betalingstermijn van de facturen Betalingstermijnen van onze facturen zijn per algemene vastgelegd en kunnen niet gewijzigd worden.  Wij hanteren een standaard betalingstermijn van 14 dagen. Graag informeren wij u echter dat er geen herinneringskosten worden aangerekend bij betaling op 30 dagen. Onze standaard verwerkingstermijn is als volgt: – Dag 23 sturen we een eerste herinnering […]