Archieven: Support FAQ

  • Namen op facturen

    Namen of afdeling op de facturen Namen of afdelingen  kunnen gekoppeld worden aan mobiele nummer en toegevoegd worden op de factuur en in het VoiceKing Portaal. Gelieve hiervoor een mail te sturen naar support@voiceking.be met de mobiele nummers en daar bijhorende naam.   Je kan een mailtje sturen naar support@voiceking.be met de vraag om wél […]

  • Nummers op facturen

    Nummers op de facturen Er kan steeds gekozen worden om de details van de mobiele nummers op de factuur wél of niet te zien.  Je kan een mailtje sturen naar support@voiceking.be met de vraag om wél of geen details op de factuur te zien.  Extra hulp? Heb je nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet […]

  • Details facturen

    Details van facturen De details van het verbruik van mobiele en/of vaste telefonie kunnen steeds teruggevonden worden aan de hand van het VoiceKing Portaal.  Nog geen login? U kan de toegang tot het VoiceKing Portaal aanvragen door een mail te sturen naar support@voiceking.be met het mailadres waarmee u wil inloggen en vermelding van welke bedrijven […]

  • Duplicaat facturen

    Duplicaat van facturen Je kan steeds een duplicaat ontvangen van jouw factuur.Gelieve daarvoor een mailtje te sturen naar support@voiceking met de vermelding van het factuurnummer of de datum en bedrag. Extra hulp? Heb je nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze support op 0800/82.027 of per mail op […]

  • Betalingstermijn facturen

    Betalingstermijn van de facturen Betalingstermijnen van onze facturen zijn per algemene vastgelegd en kunnen niet gewijzigd worden.  Wij hanteren een standaard betalingstermijn van 14 dagen. Graag informeren wij u echter dat er geen herinneringskosten worden aangerekend bij betaling op 30 dagen. Onze standaard verwerkingstermijn is als volgt: – Dag 23 sturen we een eerste herinnering […]

  • Domiciliëring facturen

    Domiciliëring van de facturen U kan uw facturen eenvoudig betalen via domiciliëring door éénmalig te surfen naar onderstaande link, uw gegevens in te vullen en te bevestigen, online en zonder gedoe! https://voiceking.twikey.com/contracts?ct=265&l=nl Extra hulp? Heb je nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze support op 0800/82.027 of per […]

  • Verlof- of afwezigheidsbericht instellen

    Verlof- of afwezigheidsbericht instellen Stratos Om een verlof- of afwezigheidsbericht in te stellen op jouw telefooncentrale, hebben we vooreerst onderstaande gegevens nodig. Stuur ons alvast een mail naar support@voiceking.be met deze zaken: Startdatum en uur: XX/XX/202X XX:XX Einddatum en uur: XX/XX/202X XX:XX Voor deze oproepnummers/afdelingen: 0XX/XX.XX.XX Hoe aanleveren? Hoe wens je het verlof- of afwezigheidsbericht […]

  • Verlof- of afwezigheidsbericht instellen

    Verlof- of afwezigheidsbericht instellen Hexios Om een verlof- of afwezigheidsbericht in te stellen op jouw telefooncentrale, hebben we vooreerst onderstaande gegevens nodig. Stuur ons alvast een mail naar support@voiceking.be met deze zaken: Startdatum en uur: XX/XX/202X XX:XX Einddatum en uur: XX/XX/202X XX:XX Voor deze oproepnummers/afdelingen: 0XX/XX.XX.XX Hoe aanleveren? – zelf inspreken via de telefoon (zie […]

  • Verlof- of afwezigheidsbericht instellen

    Verlof- of afwezigheidsbericht instellen 3CX Om een verlof- of afwezigheidsbericht in te stellen op jouw telefooncentrale, hebben we vooreerst onderstaande gegevens nodig. Stuur ons alvast een mail naar support@voiceking.be met deze zaken: Startdatum en uur: XX/XX/202X XX:XX Einddatum en uur: XX/XX/202X XX:XX Voor deze oproepnummers/afdelingen: 0XX/XX.XX.XX Hoe aanleveren? Hoe wens je het verlof- of afwezigheidsbericht […]

  • Handleiding Management Console v18

    Handleiding 3CX Management Console v18 Ga zelf aan de slag met onze handleiding via onderstaande link: Extra hulp? Heb je nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze support op 0800/82.027 of per mail op support@voiceking.be.