Archieven: Support FAQ

  • Verlof- of afwezigheidsbericht instellen

    Wat hebben we nodig? Om een verlof- of afwezigheidsbericht in te stellen op jouw telefooncentrale, hebben we vooreerst onderstaande gegevens nodig. Stuur ons alvast een mail naar support@voiceking.be met deze zaken: Startdatum en uur: XX/XX/202X XX:XX Einddatum en uur: XX/XX/202X XX:XX Voor deze oproepnummers/afdelingen: 0XX/XX.XX.XX Hoe aanleveren? Hoe wens je het verlof- of afwezigheidsbericht aan […]

  • Handleiding Management Console v18

    Handleiding Ga zelf aan de slag met onze handleiding via onderstaande link: Heb je nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze support op 0800/82.027 of per mail op support@voiceking.be.

  • Handleiding koppeling ZoHo CRM

    Handleiding Ga zelf aan de slag met onze handleiding via onderstaande link: Heb je nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze support op 0800/82.027 of per mail op support@voiceking.be.

  • Handleiding koppeling Acta Libra

    Handleiding Ga zelf aan de slag met onze handleiding via onderstaande link: Heb je nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze support op 0800/82.027 of per mail op support@voiceking.be.

  • Handleiding Gebruik Yealink Toestellen

    Handleiding Ga zelf aan de slag met onze handleiding via onderstaande link: Heb je nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze support op 0800/82.027 of per mail op support@voiceking.be.

  • Handleiding Desktop App v18

    Handleiding Ga zelf aan de slag met onze handleiding via onderstaande link: Heb je nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze support op 0800/82.027 of per mail op support@voiceking.be.