Archieven: Support FAQ

  • Domiciliëring facturen

    Domiciliëring van de facturen U kan uw facturen eenvoudig betalen via domiciliëring door éénmalig te surfen naar onderstaande link, uw gegevens in te vullen en te bevestigen, online en zonder gedoe! https://voiceking.twikey.com/contracts?ct=265&l=nl Extra hulp? Heb je nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze support op 0800/82.027 of per […]

  • Verlof- of afwezigheidsbericht instellen

    Verlof- of afwezigheidsbericht instellen Stratos Om een verlof- of afwezigheidsbericht in te stellen op jouw telefooncentrale, hebben we vooreerst onderstaande gegevens nodig. Stuur ons alvast een mail naar support@voiceking.be met deze zaken: Startdatum en uur: XX/XX/202X XX:XX Einddatum en uur: XX/XX/202X XX:XX Voor deze oproepnummers/afdelingen: 0XX/XX.XX.XX Hoe aanleveren? Hoe wens je het verlof- of afwezigheidsbericht […]

  • Verlof- of afwezigheidsbericht instellen

    Verlof- of afwezigheidsbericht instellen Hexios Om een verlof- of afwezigheidsbericht in te stellen op jouw telefooncentrale, hebben we vooreerst onderstaande gegevens nodig. Stuur ons alvast een mail naar support@voiceking.be met deze zaken: Startdatum en uur: XX/XX/202X XX:XX Einddatum en uur: XX/XX/202X XX:XX Voor deze oproepnummers/afdelingen: 0XX/XX.XX.XX Hoe aanleveren? – zelf inspreken via de telefoon (zie […]

  • Verlof- of afwezigheidsbericht instellen

    Verlof- of afwezigheidsbericht instellen 3CX Om een verlof- of afwezigheidsbericht in te stellen op jouw telefooncentrale, hebben we vooreerst onderstaande gegevens nodig. Stuur ons alvast een mail naar support@voiceking.be met deze zaken: Startdatum en uur: XX/XX/202X XX:XX Einddatum en uur: XX/XX/202X XX:XX Voor deze oproepnummers/afdelingen: 0XX/XX.XX.XX Hoe aanleveren? Hoe wens je het verlof- of afwezigheidsbericht […]

  • Handleiding Management Console v18

    Handleiding 3CX Management Console v18 Ga zelf aan de slag met onze handleiding via onderstaande link: Extra hulp? Heb je nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze support op 0800/82.027 of per mail op support@voiceking.be.

  • Handleiding koppeling ZoHo CRM

    Handleiding 3CX koppeling ZoHo CRM Ga zelf aan de slag met onze handleiding via onderstaande link: Extra hulp? Heb je nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze support op 0800/82.027 of per mail op support@voiceking.be.

  • Handleiding koppeling Acta Libra

    Handleiding 3CX koppeling Acta Libra Ga zelf aan de slag met onze handleiding via onderstaande link: Extra hulp? Heb je nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze support op 0800/82.027 of per mail op support@voiceking.be.

  • Handleiding Gebruik Yealink Toestellen

    Handleiding Yealink toestellen Ga zelf aan de slag met onze handleiding via onderstaande link: Extra hulp? Heb je nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze support op 0800/82.027 of per mail op support@voiceking.be.

  • Handleiding Desktop App v18

    Handleiding 3CX Desktop App v18 Ga zelf aan de slag met onze handleiding via onderstaande link: Extra hulp? Heb je nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze support op 0800/82.027 of per mail op support@voiceking.be.